Jak reklamovat

Všichni jsme lidi a čas od času se něco nepovede, jak by mělo...důvodů vašeho zájmu k reklamaci jakéhokoliv u nás zakoupeného výrobku může být několik, ale at je jakýkoliv my se jím budeme zabývat a věříme, že společně najdeme řešení.

 

Jak poruchu nahlásit?

V případě, že cokoliv nefunguje jak by mělo nás v první řadě kontakujte, způsoby můžete využít hned dva, a to popsání vady (vyfocení vady, či natočení videa, které jasně ukáže co se děje nám velmi pomůže v rychlém posouzení vzniklé situace, pokud je pro vás technicky nemožné nám dodat audio záznamy poprosíme vás alespoň a co nejdetailnější popis vady!) e-mailem na adresu: jsme@vaporism.cz a nebo nám jednodušše zavolejte na tel: +420 604 570 695 a společně se dohodneme na dalším postupu řešení.

Reklamační protokol ke stažení.

Poškozený výrobek se za žádných okolností nesnažte opravit sami, může dojít k dodatečnému poškození na který nebude brán zřetel!

Kam poškozený výrobek zanést?

Poškozený výrobek nám na reklamaci můžete samozřejmě přinést do našich kamenných prodejen v Ostravě na ulici 28.října 159/214 a také v Českém Těšíne na ulici Štefáníkova 20/21.

Kam poškozený výrobek poslat?

Na adresu s kontaktním jménem:

Vaporism.cz

28.října 159/214, Ostrava, 709 00

Jak to mám zabalit?

Výrobek nám pošlete pokud to bude možné v originálním balení, samotné zabalení a připravení volte zodpovedně, dle povahy daného produktu. aby nedošlo k dodatečnému poškození v průběhu přepravy. V případě že si nevíte rady nás vždy můžete kontaktovat! 

Jak dlouho budu čekat?

Ze zákona máme 30 kalendářních dní na vyřízení reklamce, tohle je pro nás, ale opravdu extrémně krajní a pozdní termín. My se budeme vaší reklamací zabývat a pokusíme se ji vyřešit v co nejkratším možném termínu, aby jste mohli zase spokojeně e-kouřit co nejdříve!

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.