SOS Centrum

Zde Vám pomůžeme vyřešit jakýkoliv problém s Vaši objednávkou, či s produkty které Vám byly dodány. Za vzniklé potíže se Vám samozřejmě předem omlouváme, každopádně teď se vše pokusíme vyřešit k vaší spokojenosti!  

Po založení vašeho případu, s námi již můžete pohodlně dále komunikovat v rámci vašeho případu prostřednictvím našeho reklamačního centra Retino, budete mít vždy všechny informace o našich krocích v rámci Vašeho případu na jednom místě :-).

Níže si prosím vyberte případ, který potřebujete řešit:

Chci reklamovat produkt

Zboží nefunguje? To nás mrzí. A jsme tu pro Vás, abychom to vyřešili. Vyplňte, prosím, e-mail do tohoto pole a my se Vám ozveme s dalším postupem.

 

 

Objednávka přišla nekompletní

Pokud Vám objednávka dorazila nekompletní jsme tu pro Vás abychom zjistili, kde nastal problém a vyřešili jsme jej. Zadejte zde Váš e-mail a my se Vám ozveme s návrhem řešení.

 

 

Zboží přišlo poškozené

Pokud Vám objednávka dorazila poškozená, respektivě produkty v ní jsme tu pro Vás abychom zjistili, kde nastal problém a vyřešili jsme jej. Zadejte zde Váš e-mail a my se Vám ozveme s návrhem řešení.

 

 

Přišel mi jiný produkt, než který jsem objednal/a

Pokuď vám v objednávce dorazilo jiné zboží, než které jste doopravdy objednali, velmi se vám omlouváme, zanechte zde prosím Váš e-mail a my se vám co nejdříve ozveme s návrhem adekvátního a co nejrychlejšího řešení.

 

 

Chci odstoupit od kupní smlouvy

Zboží je v pořádku, ale nevyhovuje Vám? Nevadí. Zadejte Váš e-mail do tohoto formuláře a dostanete přesné instrukce, jak postupovat.

 

 

Ztratili jste fakturu ?

Nevadí! Pro založení reklamace vám stačí číslo Vaší objednávky, které najdete v e-mailu potvrzující reklamaci, případně kdyby jste fakturu potřebovali pro další účely, prosím kontaktujte nás prosím na našem e-mailu: jsme@vaporism.cz nebo na online podpoře s číslem vaší objednávky či potvrzujícím emailem objednávky, který vám od nás dorazil a my vám dodatečně fakturu zase pošleme.

Kam poškozený výrobek zanést?

Poškozený výrobek nám na reklamaci můžete samozřejmě přinést do naší kamenné prodejný v Ostravě na ulici 28.října 159/214.

Kam poškozený výrobek poslat?

Na adresu s kontaktním jménem:

Vaporism.cz

28.října 159/214, Ostrava, 709 00

 Jak dlouho budu čekat?

Ze zákona máme 30 kalendářních dní na vyřízení reklamce, tohle je pro nás, ale opravdu extrémně krajní a pozdní termín. My se budeme vaší reklamací zabývat a pokusíme se ji vyřešit v co nejkratším možném termínu, aby jste mohli zase spokojeně e-kouřit co nejdříve!

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.